Sunday, January 20, 2008

Oeh. Jälle üks nädalavahetus seljataga.
Aga peaks mainima, et möödunud nädal oli tore. Ma sain lõpuks load tehtud ja olen nüüd täieõiguslik autojuht (: Nüüd on saanud ikka päris palju autoga ringi rallida :D

Ja reedel oli suht kahtlane kui linnnast tagasi sõitsime ja järsku mu telefon helises ning mingi tädi minuga rääkida soovis... tädike oli nimelt EMTst ja teatas, et ma olen võitnud 2 piletit Rock Cafe sünnipäevale :) Mulle tuli see suure üllatusena kuna ma enda arust pole isegi kusil registreerinud, et neid üldse võita saaks :D Aga ega ma piletitest ära ka ütlema ei hakka.... Ikkagi Rock Cafe sünna ju :D Ja pealegi esineb seal Smilers (:

Aga varsti on mu emmel sünnipäev. Peaks talle midagi ilusat kinkima... Äkki keegi oskab aidata... mõned mõtted mul muidugi on... Aga head ideed on alati tere tulnud.
Täna sai võimlas lauas ka käidud. Päris tore oli. Väikesed poisid on ikka sellised naljatilgad... Maivõinoh :D

Ja eile mängisime korvpalli ka. Esimene mäng läks üpris hästi. Isegi MAtiisen tegi meile komplimendi :) Nunnu (: Ainuke halb asi on see, et ma sain vastu põlve ilge matsu... Ja valutab teine...

Igatahes tahaks endiselt lund... Sest pole teist eriti olnudki.
Oookey, olge tublid (:
S.

No comments: