Saturday, January 26, 2008

Nii tore on üles agrates näha, et päike paistab :) Kahju ainult, et lumi on peaaegu kadunud.



Aga eile käisin siiski verd loovutamas :) Olgugi, et tädike ütles mulle eelmine kord, et ma aasta vahet peaksin, otsustasin siiski minna :D Kõigepealt oli registratuuris mu kaart kadunud :S :D Aga sellest hoolimata sain edasi... just sama tädi, kes mulle ütles, et ma pausi peaksin, kontrollis mu vererõhku ja värki... Ma rääkisin talle ära ka mis viimane kord juhtus... ta ütles, et ole siis natukene kauem lihtsalt pikali :D Nii ma tegingi. Ja mitte midagi polnud viga. Isegi paha ei hakanud :)

Eile õhtul käisime Viikingite külas meie ja Kaie perega õhtust söömas. Nimelt minu emmel ja Ukul on ühel päeval sünnipäev ning siis otsustasimegi seda sinna tähistama minna :) Seal pidutsesid juba Nele ja Mehise issi, koos tuttavatega :) Nii naljakas :D Kosekad vist seal põhitegijad ongi :)

Igatahes täna on kokkuvõttes päris hea ilm. Õhtul tahaks kinno minna... Eks siis näeb, mis sellest välja tuleb... Ning kas üldse on minek :)

Praeguseks kõik.
Ciao.

No comments: