Friday, January 4, 2008

Jõulud läbi.
Aastavahetus läbi. Oijahh. Oli teine alles kirju :D
Eile oli tore kui sa külla tulid (: Lilled käes. Sa ikka oskad eriti armas olla.

Tahaks õue minna, sest õues tundub nii ilus ilm olevat. Aga ei saa kuna ma haige :( Aastavahetusel sain vist külma :D Emps ütles ka hästi, et mis te Siretiga aastavahetusel tegite.... uue aasta hommikul oli ta nagu laip xD ja lisaks sellele veel ka haige. Kus siis sai alles palju nalja :D Minul.

Igatahes homme saab kodust lõpuks välja, sest Pisi peab sünnipäeva (:

Haigusega seoses on mul kahju tegelikult sellest, et ma ei saanud trennides käia... eriti nüüd kui meil mitu trenni korraga oli... Aga mis mind närvi ajab on see, kuidas Valdur suhtub minu haigusesse... a la, et jookseb paljalt ringi.. faaa aaah :D ta ei tea kuidas mina väljas käin...

Igatahes paari päeva pärast peab juba kooli minema... Ja siis algab see kõige-kõige raskem periood. Tegelikult ma ei taha minna kooli, sest siis tuleb koolilõpu päeva aina lähemale... mida ma ei taha. Üldse ei taha veel kooli lõppetada... seal saab nii palju nalja, seal on eriti toredad inimesed. Oijahh. Aga eks see ole paratamatus. Elu läheb edasi, mitte miski ei kesta igavesti.

olks-polks. Nägesh (;

No comments: