Wednesday, January 12, 2011

IGAV

http://www.youtube.com/watch?v=oYLseVbOHjk

Just Love that song :)

Haige on ikka väga nigel olla. Ma olen põhimõtteliselt 2,5 päeva lihtsalt vedelenud/maganud. Mitmed filmid on üle vaadatud. Raamatut olen lugenud. Täna olin tubli, joonistasin natuke, sest lihtsalt ei viitsi seda liikuva pildiga kasti enam vahtida. Muusikat kuulasin ka täna.

Mõtlesin, et teen asjaliku sissekande. Aga hetkel pole nigu eriti midagi, mille üle heietada. Psühholoogia eksami sain B. Ma ajan ennast närvi sellega, et kui vähese õppimise juures ma nii hea hinde sain. Aga noh, vähemalt on semester jällegi edukalt läbitud. Ja viimane semester jäänud. Hirmsasti tahaks juba palmi alla :) Ootan.

Rootsi on plaan minna. Jaanuari lõpus. Eks näis. Laupäeval Võrru, kossuvõistlustele. Lisaks pean ma ka roolis olema. 3 tundi sõitu, mängud, 3 tundi sõitu. Sounds fun or ehat? Kui ma elusalt tagasi jõuan, siis olen väga õnnelik.

Teie aga olge ettevaatlikud libedaga ja ärge korjake mingit viirust üles, nagu seda suutsin teha mina.

No comments: