Monday, December 28, 2009

Otsides ma pean su jälle leidma..



Sest nii on see... Otsides ma pean su jälle leidama!

Ma nägin eile öösel unes, et ma olin rase ja ma sünnitasin lapse. Pärast sünnitust hakkas laps praktiliselt kohe rõõmsalt ringi jooksma... Vaatasin unenägude raamatust järgi, et see tähendab uut ja meeldivat eluetappi ja lapse tuju näitab järgneva etapi emotsiooni.. Imelik, samas ikka tahad ju loota ja uskuda uutesse ja headesse asjadesse.

Ja täna öösel nägin, et ronisime paari tuttavaga üle meeltult kõrge silla. Jällegi otsustasin uurida raamatut.. Selgus, et silla ületamine on suurepärane enne ühenduse leidmisest, ning, et see on siirdumine uude eluetappi..

Vägagi kummastav. Mul on kool pooleli, kursusetöö pooleli, mis uus eluetapp mul tulla saab? Aga sügaval sisimas siiski loodan. Äkki tuleb see miski või see keegi. Uskuma peab.

Ja eriti naljakas on see, et ma ei mäleta millal ma enne neid kahte unenägu viimasti und nägin... ning nüüd kohe 2 ööd järjest. Põnev-põnev.

Üldiselt on nii, et jõulud oli rahulik kui v.a kerge peojärgne olek, aga sellest me ei räägi :D Aastavahetus on ikka endiselt lahtine ja segane, üldse ei tea kus lähen ja mis teen...

Aga ok, ma pean oma kursatööd tegema, täna oli muide tähtaeg. Kena kena. Lähengi seda nüüd tegema (loe: lähen filmi vaatama :D)

Veelgi rohkem lund ja ilusat vana aasta lõppu :)
S.

No comments: