Saturday, May 2, 2009

Päike #


Olen viimasel ajal hakanud jälle kuulama The Suni ja just seda mis nad laulsid saated "Täna õhtul" :) Nii head lood lihtsalt. Ja sõnad, head :)

Ilmad on nii ilusaks läinud. Tundub, et suvi on juba peaaegu käes. Tahaks lihtsalt mõnusalt rannas lebada ja vahelduseks meres sulistada :) mmmm, oootan :)

A ja seda, et vahepeal käisin teatris. Kaks korda. Linnateatris vaatasin "Ohvrit mängides" ja "Hecuba pärast". Viimane kohe eriti hea oli. Pole üle hulga aja niii palju naernud kui tookord. Tubli oled Priit :P :D

Ja täna oli muusikalitiimiga kokkusaamine ja siis õhtul veel ungarlaste värk :D

Ja homme Orusse :) Tahaks Sarah Mariat näha juba :) Nii armsaks on see neiu mulle saanud :)

Tunnen, et kõik on ok :) Ma olen asjade kulguga rahul :) Missiis, et ma jälle tahan kedagi keda ma ei saa... hmmmm jh :D Tegelikult tahaks lihtsalt olla vaba :) (Või siis mitte:D)

Olge tublid :)
Suht imelik sissekanne:S :D
Ciao ;)

No comments: