Friday, April 10, 2009

Head koksimist

Seekord mina mune ei värvi :)
Ja praegu peaks õppima, semestri lõpp läheneb, ained hakkavad lõppema, eksamiteks peaks õppima ja töödeks ja üldse palju vaja teha... Aga ei viitsi praegu :) Laiskus on peal. Päikest ka eriti pole, mis tegelikult on hea kuna muidu ma oleks koguaeg õues, ega vaataks õppimise poolegi :) Ega asi tegelt nii ka päris pole. Ma varsti hakkan õppima :) Sest järgmine semester tahaks ju õppetoetust ka saada :)

Aga eelmine nädal oli hästi äge :) Meil oli praktiline noorsootöö koolitus. Igast ägedaid asju tegime ja naerda sai palju-palju. Ja lõpus kirjutasime salaja üksteisele seljale (paber oli muidugi selja peal) positiivseid sõnu. Ja keegi kirjutas, et ma olen meie kursuse kaine mõistus :D JEss :) Ja öeldi, et ma olen väga õige ala peal :) Praegusel keerulisel ajal on nii tore enda kohta positiivseid asju kuulda, lugeda :) Ego tõusis :D

Ja Issi läheb vartsi palmi alla, tahan kaaaaa :D Aga seekord ei saa :) Aga ükskord algab aeg kui ma lihtsalt lähen....

Peace.! =)

No comments: