Tuesday, March 24, 2009

Ma just mõtlesin, et teeks ilgelt pika sissekande, sest pole nii kaua siia juba miskit kirjutanud. Muideks kirjutada blogi tuli mulle üldse meelde selle järgi, et googeldasin ennast (ego-ego :D EI tegelt oli lihtsalt vaja paari asja uurida :D) ja leidsin enda blogi :D Imelik eks. Ühesõnaga vaatasin, et siin on viimane kord soovitud miskit uue aasta sarnast ja mõtlesin, et peaks muutma seda :D

Vahepeal oli mul muide sünnipäev. Jaa kolmekümnes jookseb :D Pidu oli nii tore :) Tahaks jälle. A ja mis on tänase päeva tippsündmus: meil pandi ühikasse wifi lõpuks parooli alla ja enam ei saa kõrvalühikas meilt seda rottida ja meil on nagu ülikiire nett :D ISegi videosid saab vaadata :D Enne laadis neid mingi suht päev:D

Aga nigel lugu on selles suhtes, et ma haige. Nagu mingi fking Murphy seadus... Rääkisin just eelmine nädal, et huvtav, et pole nigu umbes aasta juba haige olnud, et imelik... Jaaaaa kes oli paari päeva pärast haige... Normal eks. Ja nüüd ongi mandlid paistes ja nohu tuli ka. Ärkasin täna hommikul üles ja oli nohu :S:D

Ja siis ma vist olen nii tubli, et saan stippi ka :) Kuigi kursajuhata ütles, et saame, siis ma enne homset ei rõõmustaks veel :D TA ajab alati miskit sassi. Homme peaks üle tulema, juhul muidugi kui ikka saan :D

Rohkem nigu ei oskagi miskit rääkida. Mõtted said otsa vist. Tegelt peaks magama hakkama sättima, sest homme peab suht var a tõusma ja ma nii kui nii ei saa öösel ka korralikult magada, oma haiguse tõttu muidugi.


Nii, et olge tublid ja nii umbes paari kuu pärast võib uut sissekannet oodata :D (või siis varem :D)
Sjäu (:
Tõbine-tüdruk.


No comments: