Friday, January 2, 2009

Nii pärast viimast sissekannet on nii jmõndagi juhtunud :)
Olid ju jõulud. Oi tore oli. Me olime tädi juures ja täditütar oli oma perega ja onu oli oma perega ja onutütar oli ka oma perega :) Palju inimesi oma perega :) Ja vahva oli. Ma hakkasin mõtlema, et ma pole kunagi jõulude ajal olnud koos nii suure hulga sugulastega. Õhtu arenes ja nn noorem generatsioon liikus teise tuppa, kus hakkasime oma asju "arutama", kõrval väike pits ja piip :) Nämm.
Järgmisel päeval olin mina üks kainetest roolidest ja käisime siniallikatel. Väike matk. Pärast läksime ujuma ja sauna :) Ja enam-vähem kõik sellega :)

Siis vahepeal tuli Kaari jõuluks koju ja istusime jälle seal juba armsaks saanud Kaari saunas. Lobisesime, mängisime Imagot, trimpasime jooke, sõime muffineid, lükkasime autot (ärge küsige:D)

Ja aastavahetusel olime nn oma gäng+kõigi mehed Andersonide majas :) Jälle trimpasime:S :D Mängisime aliast. Käisime kuuse all teistele uut soovimas :) Ja siis läksime tagasi pralletama :)
Eile suht magasin, lebotasin päeva maha sest aastavahetuse lõpuks suutsin jõuda purjutamise maale :D

Täna käisime Rakveres Veekeskuses. Päris kihvt oli :) Saunad olid head. Seal olid erinevad aurusaunad, infrapunasaun, tavaline leilisaun koos aroomidega. Ja siis MULLIVANNID :P kodus võiks ka olla aroomisaun ja mullivann:D Ühesõnaga väike SPA :) Basseinid olid ka head, eriti õuebassein. Ja toru oli normaalne :D Igatahes väike väss on peal, aga varsti trenni ka minek:)

Ja homme on Pisikese sünna :) Mis ma talle kingin???? ( Pisi see on nüüd see koht kus sa kirjutad, mida sa sünnaks tahad:D)

Enivei pakaa ;)

No comments: